Rezultatele cautarii dupa : "motorola"
Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 02 Iulie 2006
Motorola a anuntat incheierea unui contract de exclusivitate cu David Beckham, unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti din lume devenind astfel ambasadorul marcii pe o perioada de 3 ani
Joi, 12 Septembrie 2019
Cu sediul central in Marea Britanie, platforma VTEX este la baza a peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari, si este utilizata de branduri de top, precum McDonald’s, Walmart, Sony, Stanley Black&Decker, Motorola, Samsonite.
Vineri, 18 Ianuarie 2013
Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Vineri, 21 Aprilie 2023
Atat la cartela, cat si la abonament, utilizatorii au acces la net nelimitat, incepand de la 5 euro. Abonamentele ofera beneficii nelimitate national impreuna cu bonus net nelimitat, iar utilizatorii cartelelor se pot bucura de net nelimitat si pot castiga super smartphones la reincarcare.
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Vineri, 07 Aprilie 2006
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
Marti, 23 Martie 2021
In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Luni, 18 Aprilie 2005
Pe langa video telefonie, Connex 3G aduce pe telefonul mobil si programele tv
Vineri, 26 Mai 2006
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata īntr-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Joi, 24 Noiembrie 2005
"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
Marti, 11 Februarie 2025
Desfasurata intre 11 februarie si 10 aprilie, campania propune combinatia a doua telefoane mobile, acelasi model, impreuna cu un singur abonament cu beneficii nationale nelimitate, contractat pe o perioada minima de 24 de luni, pentru clientii persoane fizice
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: