Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Ianuarie 2008
iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City
Vineri, 21 Martie 2008
Varful de audienta al emisiunii “Realitatea sportiva” a fost atins la ora 22.56, cand 563.000 de telespectatori din mediul urban urmareau postul Realitatea TV.
Joi, 08 Noiembrie 2012
Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Joi, 27 Noiembrie 2008
Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
Luni, 11 Mai 2009
Emisiunea gazduita de Cove (Gabriel Coveseanu) a inregistrat duminica o cota de piata de 15,9% (aproximativ 300.000 de telespectatori,...
Luni, 17 Noiembrie 2008
Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
Marti, 04 Iunie 2013
Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decat in 2012.
Marti, 09 Iunie 2009
Primele estimari ale exit poll-ului realizat de INSOMAR au atras o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban pe Realitatea TV: 4.3% rating, adica 500.000 de telespectatori...
Marti, 05 August 2008
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Miercuri, 09 Septembrie 2009
Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Joi, 04 Februarie 2010
Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Luni, 09 Octombrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Marti, 16 Martie 2010
„Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Joi, 29 Noiembrie 2012
“Contextul economic, imposibilitatea trustului Intact de a mai lua Contracte de la Oltchim sau alte institutii de stat, incapacitatea Varanului de a fi vreodata corect si echilibrat ca si goana dupa orice venit fara a verifica daca este corect sau nu, ori daca agentiile chiar muncesc pentru acele comisioane sau rebate-uri, ca si cumetriile politice ale lui Voiculescu, au dus la adoptarea...
Miercuri, 30 Aprilie 2008
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Luni, 17 Noiembrie 2008
Cu 200.000 cititori pe editie, la 10 ani de la aparitie, continutul ZF este declinat new-media, prin serviciul de telefonie mobila (mobil.zf.ro) dar si in mediul online prin site-ul afiliat www.zf.ro, cu mai mult de 600.000 de vizitatori unici pe luna) si newsletterul ZF, cu peste 50.000 de abonati
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: