Rezultatele cautarii dupa : "low"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Luni, 01 Iunie 2009
Festivalul de publicitate primeste inscrieri in perioada 1 iunie – 31 iulie, din lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti
Joi, 15 Octombrie 2009
„Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Vineri, 16 Martie 2007
"Am evaluat prezentarile mai multor agentii si am ales partenerul de comunicare pe baza performantei, profesionalismului prezentarii si reputatiei agentiei", a declarat Andreas Engel International Public Relations Officer al Germanwings, companie aeriana parte a grupului Lufthansa care īsi lanseaza operatiunile īn Romānia
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
Marti, 23 Mai 2017
Unul dintre scopurile LIM este acela de a genera crearea unei retele europene formata din profesionisti ce lucreaza in limitarile unor filme cu bugete mici si, prin urmare, acela de a genera co-productii, noi modalitati de finantare si distributie.
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si īn 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) īn cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta īn licitatii
Vineri, 27 Septembrie 2019
Imprimare 3D la dimensiuni impresionante (Leykom), un echipament dedicat imprimarii digitale pe textile de la HP, tipar digital pentru obiecte cilindrice (Mons Medius) ca si cea mai buna imprimanta large format in PREMIERA EUROPEANA de la Mimaki – sunt doar cateva dintre noutatile care va asteapta la Print...
Marti, 20 Martie 2018
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Joi, 28 Iulie 2016
Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Vineri, 07 Iunie 2024
Din 2011 pana in prezent, evenimentele DefCamp au reusit sa atraga la Bucuresti peste 12.000 de participanti din peste 60 de tari si 150 de orase, securitate cibernetica, pasionati de ethical hacking, vulnerabilitati cibernetice si interesati sa-si dezvolte abilitatile tehnice.
Miercuri, 29 Aprilie 2009
Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Joi, 04 Iunie 2015
La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de 4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
Luni, 21 Martie 2011
O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Luni, 08 Aprilie 2024
ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: