Rezultatele cautarii dupa : "istorie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Program normal la evenimentele Muzeului Antipa, din 15 iunie pana in luna octombrie.
Vineri, 12 Iunie 2020
Printre partenerii care sustin Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” se numara MOL Romania (Sponsor principal) si BRD Societe Generale. Parteneri media sunt Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, HotNews.ro, National Geographic.
Constructie temporara gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
Luni, 06 Iunie 2016
 „Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
Luni, 31 Octombrie 2016
 Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Financiarul a tras inca 25.000 de exemplare din Marea Istorie Ilustrata a Lumii
Joi, 02 Iulie 2009
 “De la Mihai Viteazul la Uniunea Europeana”, Al doilea volum dedicat Romaniei din „Marea Istorie Ilustrata a Lumii”, va aparea impreuna cu cotidianul de business la un pret de 14,9 lei
#5Rusia, file din natura. Expozitie temporara de fotografie despre biodiversitate la Antipa, in colaborare cu Societatea Geografica Rusa.
Vineri, 11 Iunie 2021
 „#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore...
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Imagine si Eticheta: Conferinta Eticheta Regala, la Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa
Sambata, 24 Februarie 2018
 Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” ii invita pe cei inetresati sa participe la conferinta „Eticheta Regala”, care va avea loc sambata, 3 martie 2018 de la ora 18:00, eveniment ce va fi sustinut de catre Dr. Sandra Gatejeanu Gheorghe, Director de Protocol al Casei Majestatii Sale Custodelui Coroanei.
Cu experienta de 20 de ani in SRI, de la ofiter Antitero, la prorector al Academiei Nationale de Informatii, prof. univ. dr. Cristian Barna, invitat sa vorbeasca de Intelligence in Business, Marketing & Communication in AdPlayers.
Marti, 23 Noiembrie 2021
Cu o experienta de ofiter activ in cadrul Brigazii Antitero din SRI si de Pro-Rector al Academiei Nationale de Informatii “Mihai Viteazul”, Cristian Barna, Profesor Asociat al Facultatii de Istorie, Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca si al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea...
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
De ce ne rabda Pamantul? Expozitie la Muzeul Antipa dezvoltata de DC Communication si Asociatia Ivan Patzaichin - Mila 23, cofinantata de AFCN
Vineri, 07 August 2020
 Expozitia este organizata de DC Communication, in colaborare cu Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa si cu Asociatia Ivan Patzaichin – Mila 23, ca parte din proiectul cultural pluridisciplinar „Este dezvoltarea unei lumi durabile un act cultural? Antipa, Brancusi, Georgescu-Roegen”,...
Licitatiile T nu s-au incheiat
Luni, 02 Iunie 2014
 Procesele de selectie in urma carora se vor alege agentiile ce se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare in rebrandingul Romtelecom si Cosmote la T inca nu s-au incheiat

Altex a parasit Starcom (Leo Burnett Group), si va fi administrat de Mediaedge:cia
Luni, 27 Octombrie 2008

Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.

 

 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
McCann PR premiata pentru 'Cartea Zâmbetelor Coca-Cola'
Marti, 18 Decembrie 2007
Agentia McCann PR  a castigat European Excellence Award la categoria "Corporate Media - Company Brochure", cu proiectul "Cartea Zambetelor Coca-Cola"
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Garanti Bank lucreaza cu Cohn&Jansen, Trust Vision si V+O Communication
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
1 2 3 4 5 »