Rezultatele cautarii dupa : "ideea"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Joi, 19 Ianuarie 2006
Sub denumirea Familia Coca – Cola, 141 Romania a reunit sase personaje-vedete ale spoturilor care au vizitat si au impartit cadouri in 44 de orase
Joi, 21 Martie 2019
„Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Joi, 17 Iunie 2010
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Joi, 22 August 2019
Evenimentul s-a desfasurat in prezenta artistului britanic, care a dezvaluit, in premiera dupa Milano Design Week, o serie de instalatii special concepute pentru a ilustra ideea unui viitor mai bun.
Joi, 03 Aprilie 2008
In cursul zilei de astazi doua filme expediate pe e-mail acrediteaza ideea conform careia o entitate pe numele Lowe ar fi parasita de angajatii de la "CREATIE"
Joi, 02 Iunie 2011
„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Miercuri, 22 Iunie 2016
„Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
Vineri, 08 Februarie 2008
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Joi, 27 Aprilie 2006
"Ideea propusa de Publicis a fost aleasa dintre 13 propuneri si s-a apropiat cel mai mult de obiectivele noastre de marketing", a spus Alina Pene - Marketing Manager, Campofrio
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Joi, 03 Octombrie 2019
Competitia se desfasoara in perioada 23 septembrie – 20 octombrie 2019, iar persoanele interesate sa participe se pot inscrie prin incarcarea unei propuneri scrise sau video ce evidentiaza ideea lor pe portalul online Vodafone Future Changers
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Marti, 12 Mai 2020
"In Cotnari nu gasim doar vinuri minunate, gasim, mai ales, oameni care stiu sa puna umarul, sa imparta, sa munceasca cu respect fata de vie si fata de comunitate. De aici ne-am inspirat, de la ce inseamna comunitatea si nevoile ei si am invitat oamenii din toata Romania sa ne spuna ce comunitate medicala are nevoie...
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: