Rezultatele cautarii dupa : "IAa"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Ianuarie 2009
Inscrierile pentru noua editie a Scolii IAA, Modulul 1, adresat juniorilor, se pot face pana la 6 februarie, iar cursurile vor incepe din 20 februarie
Marti, 27 Ianuarie 2009
Nominalizarile pot fi facute de catre orice membru IAA Romania, in perioada 1-15 Februarie 2009, printr-un formular disponibil pe iaa.ro, iar Comitetul Director IAA Romania va...
Joi, 24 August 2006
Ex Managing Director la Scala JWT, Victor Dobre a fost numit director executiv al filialei IAA de la Bucuresti, fiind "pentru prima data când organizatia din România are o structura executiva"
Luni, 24 Februarie 2014
Comitetul Director IAA Worldwide se intalneste zilele acestea la Bucuresti pentru a stabili detaliile organizarii Congresul Mondial IAA Beijing 2014
Joi, 20 Septembrie 2007
Presedintia Romaniei patroneaza Summitul IAA, iar Traian Basescu si-a anuntat deja participarea la eveniment
Marti, 07 August 2007
Comitetul director IAA Young Professionals din Romania este format din: Presedinte – Mihnea Miculescu (McCann Erickson), Vicepresedinte – Corina Enache (My Coke TM, RO&MD, Coca-Cola Romania), Secretar – Anamaria Damian (GMP) si doi Directori de Program – Elena Ionita (Strategic Planner, Leo Burnett) si Razvan Crisan (Executive Manager, Oricum)
Miercuri, 26 Septembrie 2007
Desi se astepta la mai multi participanti, odata cu cresterea numarului de personalitati invitate sa vorbeasca la Summit de la 10-15 la 27, Felix Tataru, Presedinte IAA Romania, este multumit ca majoritatea celor inscrisi fac parte din top managementul companiilor
Vineri, 17 August 2007
"Pot fi si 50-100 de jurnalisti dar ne putem astepta si la 200, in functie de interesul aratat de publicatiile locale si internationale”, a afirmat, pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu, Summit Organizer la IAA European Summit, despre numarul jurnalistilor care pot fi acreditati la evenimentul ce va avea loc la Bucuresti, sfarsitul lunii viitoare
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate în locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Vineri, 09 Martie 2007
Pozitia IAA Romania referitoare la conceptul "Romania-Fabulospirit", propus de Ministerul Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends este motivata de dezbaterea generata în jurul elaborarii conceptului de comunicare, concept apreciat "o initiativa merituoasa, în peisajul dominat de dezbateri sterile în jurul branding-ului de tara, oricâte dezbateri cu caracter critic ar genera"
Joi, 04 Iunie 2009
Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si V+O Communication ( PR )
Vineri, 30 Octombrie 2009
IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Marti, 15 Ianuarie 2008
In urma acreditarii, proiectul va fi prezentat public in cadrul Conferintei Globale IAA pe teme de educatie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie
Marti, 22 Septembrie 2009
„Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat...
Joi, 15 Martie 2007
IAA România a prezentat ieri, la CNA, detaliile celui mai mare proiect de informare al consumatorului despre stilul de viata sanatos, desfasurat pâna acum, potrivit oficialilor asociatiei
Luni, 15 Octombrie 2018
“In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: