Rezultatele cautarii dupa : "energie"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
Joi, 25 Mai 2017
SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Marti, 20 Noiembrie 2007
Holdingul a inceput cu proprii angajati campania ecologica "Schimba-ti becul din casa! Economisind energie, salvezi planeta"
Vineri, 02 Noiembrie 2007
„Anca e un om cu o energie debordanta si un profesionist riguros, ne cunoastem de mult, iar insight-urile ei, ca fost observator al industriei, ne vor ajuta cu siguranta”, spune Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett, despre fostul Redactor Sef la IAA.ro, Anca Rancea (foto), acum noul PR Manager la Leo Burnett Group
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Miercuri, 19 Iulie 2017
„Sesizari? Reclamatii? Energie electrica?Apeleaza 021 9615” informeaza public centrul de consiliere si consultanta in energie, Infocons.
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Marti, 17 Iulie 2007
Primul site de informatie economica in timp real din Romania, potrivit agentiei de stiri, Mediafax.biz va furniza zilnic utilizatorilor sai peste 150 de stiri economice grupate pe domenii Auto & Transporturi, Constructii & Imobiliare, Energie, Financiar, IT&C, Media & Advertising, Retail & Agricultura, Sanatate & Farmaceutic, Turism
Vineri, 19 Februarie 2021
Vodafone Romania a ajuns la o economie de energie in principalele sale centre de date de aproximativ 50MWh pe luna, echivalentul consumului a peste 350 de gospodarii in aceeasi perioada de timp, anjunta compania.
Marti, 08 Iunie 2021
,,Certificarea ISO 50001: 2018 reprezinta inca un reper important in eforturile noastre de a ajunge la o amprenta de carbon „net zero” pana in 2040 si reflecta munca indelungata, consecventa si determinarea echipei Vodafone pentru a eficientiza cat mai mult consumul de energie electrica”, a...
Luni, 30 Mai 2005
Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
Vineri, 24 Aprilie 2020
Decizia companiei de a achizitiona 100% energie verde pentru derularea operatiunilor incepand cu luna ianuarie 2020 a fost completata de cea a unei investitii multianuale, cu scopul de a mari eficienta energetica a companiei si a reduce impactul creat asupra mediului.
Vineri, 20 Aprilie 2018
ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Luni, 14 Mai 2018
ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Marti, 02 Februarie 2021
,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
Miercuri, 13 Aprilie 2022
“Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: