Rezultatele cautarii dupa : "emotia"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Miercuri, 22 Ianuarie 2025
Dan Cristian Turturica, Presedinte-Director General al SRTV: ,,Prin...
Joi, 17 Decembrie 2020
“Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos."...
Joi, 09 Noiembrie 2017
Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Luni, 10 Septembrie 2018
In urma parteneriatului incheiat intre UPC Romania si Look TV, meciurile vor fi disponibile si in aplicatia Horizon GO si cu functia Replay a mediabox-ului Horizon
Marti, 11 Noiembrie 2014
“Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Vineri, 11 Iunie 2021
„#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore...
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Joi, 21 Iunie 2018
Pe langa emisiuni cu atmosfera de vacanta, mama blogger Ela Craciun va intra, in aceasta vara, in familia Itsy Bitsy FM, prin lansarea unui nou proiect radio cu titlul “Jurnal de sarcina”.
Joi, 19 Octombrie 2017
A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Joi, 01 Noiembrie 2007
Potrivit unor surse apropiate festivalului digital, in urma jurizarii de la sfarsitul saptamanii trecute Webstyler este Agentia Anului la Internetics 2007, urmata de iLeo, probabil marea surpriza a festivalului de comunicare digitala
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Luni, 09 Decembrie 2024
Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Vineri, 07 Iunie 2024
Avand un background asemanator, dupa ce au cucerit publicul din Republica Moldova, cei doi isi continua aventura si in piata muzicala din Romania.
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare.
Luni, 31 Ianuarie 2022
Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania.
Joi, 14 Martie 2019
In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
Luni, 06 Mai 2019
Incepand de sambata, 4 mai, Fantanile Urbane din Piata Unirii- unul dintre cele mai importante puncte de atractie ale orasului, care plaseaza Bucurestiul pe harta destinatiilor turistice din Europa, readuce un nou sezon de spectacole in zilele de weekend (de vineri pana duminica) pana la finalul lunii octombrie.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: