Rezultatele cautarii dupa : "eaca"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Noiembrie 2017
Comisarul Catani in publicitatea italiana, asociatia locala a agentiilor ASSOCOM, a decis sa evalueze licitatiile cu Pitch Evaluator, iar Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare...
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate, (n.r. The European Association of Communications Agencies, EACA) a lansat oficial inscrierile la Euro Effie Awards 2012, festivalul european de eficienta in marketing si comunicare.
Marti, 07 Aprilie 2009
Agentia a intrat in finala la categoria Local and Regional Authorities cu campania “Sa pastram Apele Curate” dezvoltata pentru Administratia Nationala “Apele...
Marti, 15 Ianuarie 2013
Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Marti, 21 Mai 2024
Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Vineri, 03 Octombrie 2014
Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR, despre programul de certificare europeana in publicitate lansat in colaborare cu EACA
Joi, 14 Iunie 2018
Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Joi, 11 Iunie 2009
The World Federation of Advertisers (WFA) si The European Association of Communication Agencies (EACA), al carei membru este si UAPR
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Miercuri, 17 Iunie 2015
UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Miercuri, 16 Martie 2016
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
Miercuri, 05 Martie 2014
Apropiata si pana in prezent comunicarii interne UAPR, Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe, fostul director executiv, care, potrivit asociatiei, a ales alte provocari in cariera profesionala.
Joi, 09 Octombrie 2014
McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Vineri, 14 Iunie 2013
Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Marti, 02 Decembrie 2014
Cei 12 absolventi romani din 2014 sunt: Ligia-Maria Stan – Spoon Media, Andreea Oprea, Alma Eva Ghiulea, Madalina Ivan, Alina Andreea Mirica, Ioana Mucenic, Ciprian Sava si Ruxandra Margoi – Pastel, Oana Mailat, Catalin Florea si Diana Patriche – McCann Erickson si Matei Psatta – Leo Burnett.
Marti, 23 Mai 2017
Festivalul de publicitate din Letonia va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: