Rezultatele cautarii dupa : "direct mail"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G �n Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluz�nd o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Marti, 03 Noiembrie 2009
Lucrarile pot fi inscrise pana la 20 ianuarie 2010, in 14 categorii: Billboard, Content & Contact, Design, Direct Mail, Hall of Fame, Innovative Media, Integrated Campaign,...
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV �n perioada: 19 februarie � 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata �n perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, �n perioada: 12 - 17 martie
Joi, 20 Septembrie 2007
Compania de marketing direct More Results Marketing a investit 500.000 EUR intr-o noua platforma logistica de marketing
Luni, 18 Septembrie 2006
"M-am decis sa bloghez pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat", spune Bogdan Br�nzas �ntr-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor, pe care �i invita cu orice fel de comentariu sau �ntrebari pe adresa de email
Marti, 08 Iunie 2010
Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Joi, 10 Decembrie 2009
White Image a castigat in urma cu cateva zile contul de email marketig al magazinului online Emag
Joi, 08 Noiembrie 2012
Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Marti, 16 Februarie 2010
Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Internetics vrea sa recunoasca cele mai bune campanii online inaintea Ad�Or-ului
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este gestionata si dezvoltata de distribuitorul rom�n A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Luni, 26 Septembrie 2005
"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
Joi, 28 Octombrie 2010
Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
Vineri, 20 Aprilie 2018
ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Marti, 31 Mai 2005
Ad�Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
Vineri, 18 Iunie 2010
Compania Grafica si Tipar a incheiat 2009 cu o valoare a comenzilor de aproape 1 Milion de euro, iar in 2010 estimeaza o crestere de 20-30%
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si �l da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semn�nd prima campanie online din Rom�nia "mai serioasa" pe Yahoo!
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: