Rezultatele cautarii dupa : "cupa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Pro Tv a castigat difuzarea Cupei UEFA pana in 2012
Vineri, 09 Mai 2008

In urma unei licitatii, drepturile de difuzare pentru cupa UEFA vor fi la ProTv si Sport.ro in perioada 2009 - 2012

Topescu comenteaza Cupa Danone
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
Seriale TV la Sport.ro pe langa programe din sport
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Din 30 ianuarie, canalul cu focus pe public masculin programeaza in grila pe langa UEFA Champions League, UEFA Europa League, Cupa Romaniei, Ora exacta in sport sau Local Kombat si seriale  TV precum Familia Simpson, Familia Bundy si Rafuiala in Seattle (Southern Justice).
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Danone crede in visul copiilor din Romania
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul �Crezi in visul tau� incepe sambata la Constanta
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Maspex Romania sustine Cupa Tymbark Junior 2022-2023 pentru echipe de fotbal formate din elevi, fete si baieti, cu varste intre 6 si 12 ani
Luni, 24 Aprilie 2023
 „ONSS Fotbal – Cupa Tymbark Junior este cea mai mare competitie la nivel de fotbal de baza din Romania. Cu peste 100.000 de participanti la fiecare dintre cele 4 editii ale sale de pana acum, aceasta intrecere reprezinta un pas important pentru multi dintre tinerii nostri care ulterior aleg sa practice...
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
HEINEKEN devine partener al UEFA EURO 2020 si reinnoieste sponsorizarea UEFA Champions League, pentru 2021-2024
Luni, 25 Noiembrie 2019
 Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
Dupa 4 ani de pauza, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe gheata. Peste 70 de sportivi pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Joi, 23 Martie 2017
 Dupa o pauza de peste patru ani, din lipsa unui spatiu adecvat pentru organizarea competitiei in Capitala, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

TV
Dinamo � Steaua a facut Pro TV lider de audienta. 10.6 rating si 21.9% share in publicul comercial
Vineri, 04 Martie 2016
 
European Excelence Awards pentru McCann PR, Coca-Cola FIFA 2010
Luni, 13 Decembrie 2010
 Agentia de relatii publice McCann PR a luat premiu pentru proiectul Coca-Cola, Trofeul Cupei Mondiale trofeul cupei FIFA 2010
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat �Crosul Generatiilor cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009
 Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
Joi, 20 Februarie 2014
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Nadia Comaneci, mandra de evolutia copiilor care se antreneaza la GymNadia, sala de gimnastica dezvoltata cu Fundatia Tiriac
Vineri, 14 Februarie 2020
 ’’Sunt mandra de acest proiect care ajuta copiii din toate punctele de vedere. Aici, prin gimnastica, se pun bazele viitorilor sportivi care vor putea urma orice disciplina vor dori, pentru ca gimnastica iti asigura temelia cu care poti construi performanta.’’ a spus Nadia Comaneci
David Beckham exclusiv cu Motorola
Duminca, 02 Iulie 2006
Motorola a anuntat incheierea unui contract de exclusivitate cu David Beckham, unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti din lume devenind astfel ambasadorul marcii pe o perioada de 3 ani
TVR 1, lider cu Kazahstan-Romania. Rating de 11,3% si cota de piata de 22,4% in medie la nivel national
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 2 3 »