Rezultatele cautarii dupa : "campanii recente"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Decembrie 2009
„Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media”, motiveaza Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore, alegerea Media Investment pentru desfasurarea unei...
Vineri, 20 Februarie 2009
Cu 12 ani de publicitate, Niculae Constantin a ales agentia de publicitate Lowe & Partners la sfarsitul anului trecut
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat în judecata compania Henkel pentru încalcarea drepturilor de proprietate intelectuala având ca subiect de atac sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Joi, 03 Iulie 2008
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Joi, 10 Aprilie 2008
Cele mai recente campanii au fost realizate pentru Creditele Imobiliare, Card Avantaj si Depozite la termen
Miercuri, 19 Aprilie 2006
Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Luni, 25 Octombrie 2021
Noua platforma va permite interactiunea intre membrii AdForum si creativii profesionisti sa interactioneze cu jurnalistii, intr-o platform unica unde presa si industria creativa se intalnesc.
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Luni, 03 Martie 2008
Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Marti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Marti, 27 August 2013
„Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Marti, 23 Mai 2017
„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: