Rezultatele cautarii dupa : "branduri mari"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 04 Iunie 2019
Timp de 4 zile, cel mai nou pavilion expozitional din Bucuresti se va transforma pe timpul desfasurarii Print & Sign 2019 intr-un adevarat hub al tehnologiilor inovatoare oferit de liderii industriei de print digital din tara si strainatate, cu echipamente inovatoare de print digital, consumabile si aplicatii...
Vineri, 16 Februarie 2007
"În cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pâna azi, am câstigat încrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati în derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR înfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Vineri, 26 Mai 2017
Tahaab Rais ofera solutii de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri internationale, printre care MasterCard, Coca-Cola, Sony, HSBC, Unilever, L’Oreal, Ford, Nestle, J&J, Emirates NBD, Dubai Duty Free, Arla Foods, Harvey Nichols, Daman si Microsoft.
Luni, 20 Octombrie 2008
Dupa Visine si Nicorette, CBC va oferi si marcii Olynth (Johnson & Johnson) servicii de consultanta in comunicare si relatii publice
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
Miercuri, 02 Martie 2011
Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numaratJoi, 09 Mai 2024
Noul oficial de marketing si comunicare al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Vineri, 13 Ianuarie 2017
Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume.
Vineri, 21 Aprilie 2023
Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Marti, 15 Octombrie 2019
,,Faptul ca suntem singura companie romaneasca partener Magento si experienta echipei noastre in dezvoltarea de proiecte online inseamna ca putem oferi cu promptitudine clientilor nostri solutii adaptate profilului lor, indiferent de stadiul de dezvoltare al afacerii, conectandu-i la cele mai noi tehnologii din...
Vineri, 20 Noiembrie 2015
„Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.
Luni, 29 Iulie 2024
VTEX este unul dintre cei doar doi furnizori care au obtinut medalii de aur la categoria „Total cost of ownership” in ambele rapoarte Paradigm B2B 2024
Miercuri, 30 Martie 2011
Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.
Marti, 31 August 2021
Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta...
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Vineri, 10 August 2018
71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
Miercuri, 02 August 2017
„Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: