Rezultatele cautarii dupa : "brand connection"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Iunie 2007
Amira Syoufi (foto) a decis sa se alature echipei Brand Connection ca Senior Planner, dupa ce a inceput sa lucreze in media la Carat, in 2004
Marti, 08 Mai 2007
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Vineri, 26 Mai 2006
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata într-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
Joi, 20 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann...
Vineri, 09 Iulie 2010
In urma unui pitch cu 4 participanti, Ana Hotels a ales serviciile de comunicare de la grupul Lowe Romania: Lowe & Partners, Lowe PR si Brand Connection
Joi, 12 Mai 2011
Negoita coordoneaza echipa de marketing a sase companii cu servicii de comunicare: Lowe & Partners (publicitate, comunicare integrata),...
Vineri, 03 Februarie 2012
Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata româneasca s-a desfasurat în perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Vineri, 23 Septembrie 2011
Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media
Luni, 11 Februarie 2008
Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006
Joi, 26 Mai 2011
Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Luni, 14 Aprilie 2008
Stefan Voloaca, Creative Director, BIGGER Group mai spune ca l-au amuzat multe din comentariile malitioase ale colegilor de breasla
Joi, 20 Noiembrie 2008
Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
Marti, 12 Februarie 2008
In urma despartirii de sefa companiei de relatii publice - Nora Ionita, atributiile fostului Managing Director Lowe Public Relations vor fi preluate de Hortensia Nastase – Deputy Managing Director, de la inceputul acestui an
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: