Rezultatele cautarii dupa : "bauturi racoritoare"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 19 Mai 2009
Agentia de relatii publice GMP PR a fost selectata in urma unei licitatii sa gestioneze comunicarea corporate pentru producatorul si distribuitorul de bauturi racoritoare Pepsi...
Joi, 25 Iunie 2009
In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Marti, 26 Mai 2009
Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Joi, 21 August 2008
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Marti, 19 Februarie 2008
Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina
Vineri, 13 Martie 2009
Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Luni, 25 Septembrie 2006
�n saptam�na 18 � 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat �n 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat �Bine ati venit la scoala!� si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Joi, 15 Februarie 2007
IAA Rom�nia si Federatia Romana a Producatorilor de Alimente � Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse �n privinta publicitatii tv
Vineri, 04 Mai 2012
Prima agentie specializata in trade marketing, dupa cum spun fondatorii companiei, Brand Support este un business de familie lansat in luna mai a anului 2008 de catre Stefania Harabagiu si Ionut Harabagiu, doi antreprenori cu peste 15 ani de experienta in multinationale si servicii de advertising, BTL, trade marketing, brand management si media.
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat �n sedinta de ieri modificarile privind publicitatea �n Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urm�nd sa intre �n vigoare, pe r�nd, �ncep�nd de peste o luna de la publicarea �n Monitorul Oficial
Marti, 20 Martie 2018
Actualul director general pentru Romania, Jaak Mikkel, va deveni Director General al Coca-Cola HBC Polonia
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul �Mai mult fruct. Mai multa energie� noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
Luni, 19 Februarie 2007
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonald�s) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
Vineri, 01 Decembrie 2017
La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Joi, 20 Februarie 2025
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul� din campania de lansare
Marti, 02 Februarie 2021
,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: