Rezultatele cautarii dupa : "arina"
Ordonare dupa: data / relevanta
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
Luni, 07 Iulie 2014
Arina Udup, Digital Strategist la GAV, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan cu 6 ani de experienta in digital sustinuti in cadrul agentiilor Webstyler si Hyperactive
Luni, 05 Octombrie 2009
Contactata astazi de catre AdPlayers, Arina Ureche, Director General la BRAT nu a comentat decizia Netbridge de a actiona asociatia in instanta. Surse apropiate BRAT au afirmat...
Joi, 18 Septembrie 2008
“BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei. Sigur, in alta situatie, orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel dat in justitie” Arina Ureche, GM, BRAT
Miercuri, 14 Mai 2008
Printre vorbitori se vor numara Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu –...
Luni, 03 Martie 2014
Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
"Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Luni, 17 Iunie 2024
„Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Marti, 28 Februarie 2012
„Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Luni, 15 Iunie 2009
La sugestia Cristinei Simion, Managing Director Edipresse AS, BRAT si IAA au luat initiativa de a organiza o licitatie cu obiecte donate in favoarea Alinei Gache
Luni, 11 Ianuarie 2016
Evenimentul BRAT va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti
Luni, 10 Noiembrie 2008
Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu au decis iesirea din trafic.ro, iar Ringier sustine initiativa urmand sa comunice implementarea efectiva
Joi, 12 Februarie 2009
Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media,...
Vineri, 22 Iunie 2012
Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Joi, 24 Mai 2018
Evenimentul va avea loc intre 17 si 19 octombrie la Portoroz, iar lucrarile care vor intra in editia jubiliara Golden Drum vor fi jurizate de 22 dintre cei mai renumiti experti internationali in creatia de publicitate.
Vineri, 07 Octombrie 2016
Campania AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: