Rezultatele cautarii dupa : "20 20 3b 3b 20"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 August 2008
Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august
Luni, 23 Mai 2016
Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Mihai Fetcu (31 ani) s-a alaturat agentiei de publicitate ca Senior Art Director in 2009, si coordoneaza activitatea departamentului de creatie incepand din luna iulie
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
Marti, 14 Martie 2006
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a Bergenbier Q-Pack"
Marti, 12 Mai 2009
Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.
Marti, 27 August 2019
Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Joi, 29 Decembrie 2016
Mihaela Ra dulescu, Florin Busuioc, Monica Anghel si Marcel Pavel se pregatesc de noul an in sufrageria lui Bobonete!
Vineri, 04 Martie 2016
Joi, 05 Martie 2020
Actiunea reprezinta o etapa a procesului de integrare, care a inceput in 2019, imediat dupa aprobarea achizitiei UPC de catre Comisia Europeana
Marti, 10 Iunie 2008
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
Marti, 27 Decembrie 2016
La aniversarea de 60 de ani a TVR, actorii Stela si Arsinel dau super-petrecerea de Revelion la TVR 1!
Sambata, 04 Martie 2017
Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
Miercuri, 16 Iunie 2010
20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de...
Joi, 30 Aprilie 2009
Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Marti, 13 Decembrie 2022
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: