Rezultatele cautarii dupa : "150 000"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 August 2008
Grupul planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.
Joi, 14 Aprilie 2016
Nicusor Dan, candidatul independent la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
Vineri, 10 August 2007
Agentia de publicitate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 1,4 Mil. EUR, din care 150.000 EUR - mai mult de 10%, o vor reprezenta campaniile online
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Marti, 09 Octombrie 2012
Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.
Luni, 19 Decembrie 2011
„In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Marti, 13 Septembrie 2016
Prezentate pe o suprafata de peste 10.000 metri patrati, peste 150 de companii din industria de packaging din Europa si Asia vor aduce la Bucuresti in perioada 27-30 septembrie la Romexpo cele mai noi masini si solutii de ambalare
Joi, 22 Martie 2007
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000, Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de...
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Miercuri, 12 Martie 2008
„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele”, a afirmat, pentru AdPlayers, Val Voicu...
Luni, 11 Aprilie 2016
Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Vineri, 21 Februarie 2020
Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Miercuri, 27 Iulie 2016
Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: