Rezultatele cautarii dupa : "7"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Jungla pune stapanire pe Muzeul Gricore Antipa. Expozitie de fluturi exotici vii.
Luni, 09 Decembrie 2024
Expozitia de fluturi exotici vii prezinta exemplare apartinand unor specii intalnite in cele mai fascinante colturi ale lumii: sud-estul Asiei, America Centrala si de Sud, dar si din Africa Subsahariana

Castigatorii turneului de hochei pentru copii Tiriac Trophy 2024
Luni, 21 Octombrie 2024
 Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

Contul de comunicare Provident Financial Romania, castigat de GMP&U
Joi, 26 Septembrie 2024
 „Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

 Schimbari la varful afacerii de optica Lensa. Florin Melinte, Deputy CEO.
Miercuri, 21 August 2024
Lensa, cel mai mare retailer de optica din Romania, potrivit companiei, isi consolideaza echipa de management. Florin Melinte devine noul Deputy CEO si, impreuna cu Daniel Craciun, Fondator si CEO Lensa, va sustine consolidarea business-ului.
Venituri totale de  66.7 milioane de euro si o crestere a bazei de abonati de 4,7% de la an la an, la Telekom Romania Mobile pe T2, 2024
Vineri, 09 August 2024
 Baza de abonati a crescut cu 4.7%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, ajungand la 1.951 milioane, iar baza de clienti totalizeaza 3.60 milioan
Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Touched Romania lanseaza proiectul ”CyberAware in Jungla Digitala”, sustinut de Fundatia Orange
Miercuri, 07 August 2024

,,Criminalitatea online este, din pacate, un fenomen in continua crestere, mai ales in randul lor, pentru ca nu au informatiile necesare despre riscurile pe care le pot intampina cand folosesc retelele sociale si internetul”, a declarat Lidia Stoichici, director de dezvoltare in cadrul Touched Romania. ...

LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
Luni, 29 Iulie 2024
 Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
Luni, 15 Iulie 2024
 ,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Luni, 08 Iulie 2024
 Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
Vineri, 05 Iulie 2024
 In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de...
Telekom Romania Mobile este partener de telecomunicatii la Neversea
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Partener Exclusiv de Telecomunicatii, Telekom Romania Mobile va asigura internet mobil si voce pe parcursul evenimentului, ce va avea loc intre 4 si 7 iulie pe plaja Neversea Beach din Constanta
In competitie cu 7.500 de vinuri albe si rosii, Murfatlar Vinul a castigat 2 medalii de aur si 3 de argint la ”Concours Mondial de Bruxelles 2024”
Joi, 20 Iunie 2024
 ,,Medaliile obtinute sunt o confirmare a pasiunii si a muncii depuse de echipa noastra pentru a crea vinuri de exceptie. Concours Mondial de Bruxelles este un reper in industrie si faptul ca vinurile noastre au fost apreciate la acest nivel ne motiveaza sa continuam pe drumul excelentei," a declarat Cosmin...
The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
 Ziua alegerilor, la TVR. „Tu votezi Romania!”
Vineri, 07 Iunie 2024
Ziua alegerilor locale si europarlamentare, intr-un maraton de editii speciale la Televiziunea Romana, se incheie cu Editia Speciala de la ora 21:00, TVR INFO si TVR 1 transmit rezultatele exit-poll-ului realizat pe baza sondajelor
1 2 3 4 5 »