Ordonare dupa: data / relevanta
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Vineri, 01 Octombrie 2021
,,OTE ramane pe piata din Romania cu Telekom Romania Mobile Communications S.A., vizand generarea pozitiva de fluxuri de numerar printr-o abordare noua de piata. Doresc sa multumesc echipei de management si angajatilor Telekom Romania pentru toate realizarile obtinute pana acum si le doresc un viitor prosper.” a...
Joi, 20 Mai 2021
Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
Marti, 20 Iunie 2017
Acestea se vor desfasura in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2017 in 54 unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu, fiind destinate celor peste 5.000 de copii din programele SOS Satele Copiilor din cele trei orase si din comunitatile invecinate
Luni, 27 Martie 2017
Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Joi, 16 Martie 2017
Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
Marti, 31 August 2010
„Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: