Rezultatele cautarii dupa : "2010 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
Miercuri, 14 Noiembrie 2018
 Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Eveniment Godmother cu 300 de persoane interesate de Tendinte si inovatiii in agricultura
Vineri, 04 Iulie 2014
 Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura 

 

Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Joi, 14 Iunie 2012
 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
Klass a produs semnalistica de 1,3 Mil. EUR in 2011
Joi, 19 Ianuarie 2012
 Compania de productie publicitara Klass a proiectat, executat si montat la cheie in 2011 semnalistica de aproximativ 1,3 Mil. EUR, estimeaza pentru...
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Chirilescu, Spoon Media: 4,5 Mil. EUR pe 2010 si “Al treilea an de presiuni pe costuri
Luni, 09 Mai 2011
 Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
Cristi Mucichescu (OMD): daca un grup are 25% din piata, aproape jumatate din agentii ar trage oblonul
Marti, 12 Aprilie 2011
 Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010

Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Romanialibera.ro sprijina creativitatea cu 161 de ani de Eminescu
Miercuri, 19 Ianuarie 2011
 Initiativa interactiva isi propune sa reprezinte modul editiei online a ziarului de a sustine talentul si incuraja creativitatea literara, avand ca perioada de derulare 15...
In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

Durex: de la siguranta si protectie la sexual wellbeing
Luni, 29 Noiembrie 2010
 Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
1 2 3 »