Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 18 Mai 2018
129 de materiale digitale educationale au intrat in concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 castigatori. #Digitaliada este un concurs care incurajeaza crearea de materiale cu continut original si open source, utile procesului de invatare in limba romana,
Joi, 20 Aprilie 2017
Evenimentul se deruleaza in perioada 20-23 aprilie, la Romexpo si mai reuneste o varietate de automobile rulate ale celor sase marci.
Joi, 09 Octombrie 2014
McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Vineri, 03 Octombrie 2008
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Compania expune in perioada 17-20 septembrie in standul Epson din Pavilionul Central Romexpo cele mai noi tehnologii de imprimare de format mare, print de mari dimensiuni, proofing,...
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va înfiinta începând cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct în cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrându-se pe vânzarea publicitatii online pe Boom.ro
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Joi, 08 Februarie 2007
Jiri Rizek, CEO Flamingo Group estimeza ca anul 2007 "va aduce o crestere a vânzarilor de calculatoare la nivelul întregii piete, acestea atingând un total de 700 000 de unitati"
Marti, 06 Februarie 2007
"În opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online în România", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si în planul de comunicare Media Galaxy
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat câstigatorul din România care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la întrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
ALTE CAUTARI
»
rescrie (7)
»
re ply (7)
»
carduri (67)
»
survivor (2)
»
tasty (4)
»
atl (173)
»
discountul (2)
»
amplu (100)
»
mirela pitu (3)
»
puna 20 (8)
PUBLICITATE: