(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Nu mai putin de 101 echipe de creatie europene si-au înscris lucrari în cele 32 de categorii ale AdPrint, care se va desfasura în perioada 8-11 februarie 2007 la Brasov, spun oficialii festivalului. Juriul festivalului urmeza sa evalueze peste 300 de lucrari, apreciaza organizatorii.
Înscrierea lucrarilor pentru AdPrint s-au încheiat vineri, 19 ianuarie, însa cele pentru evenimentele festivalului se fac online pâna pe 5 februarie, pe website-ul www.adprint.ro.
Conform reprezentantilor AdPrint, în cadrul singurului festival european dedicat printului, în perioada 8-11 februarie, participa 64 echipe de creatie apartinand unui numar de 20 de agentii din strainatate si 37 echipe reprezentând 22 de agentii de publicitate românesti.
„Anul acesta sunt prezente agentii pe care ni le doream în concurs de mult timp, cum ar fi Mother, 180 Amsterdam sau Wieden+Kennedy”, afirma Andrei Bortun, Presedinte al festivalului AdPrint “În ceea ce priveste agentiile românesti, sunt convins ca anul acesta vor ramâne mai multe trofee în România decât anul trecut”, a mai spus Bortun.
Lucrarile câstigatoare, spun organizatorii, vor fi expuse în cadrul „Impression Hall”, la Hotelului Aro din Brasov si vor putea fi vazute pe www.adprint.ro începând cu a doua jumatate a lunii februarie.
AdPlayersFilePrintre agentiile internationale reprezentate de echipele de creatie la AdPrint se numara:
180 Amsterdam/Olanda,
1861 United Italia,
Ashley& Holmes Bulgaria,
DDB Italia,
DDB Germania,
Duval Guillaume Belgia,
Idea Highway Studio Slovacia,
Kaltewasser Bulgaria,
Leagas Delaney Italia,
McCann-Erickson Spania,
Magma Turcia,
Mother London,
Phoenix Advertising Italia,
Pristop Slovenia,
Publicis Conseil Franta,
Publicis United Rusia.
Stardust Adv Italia,
Wieden+Kennedy Olanda,
Young&Rubicam Franta,
Uper Sound Wave Turcia,
Din România vor fi prezente la AdPrint echipe de creatie de la agentiile:
adviser | chillimedia,
ADDVICE PLUS,
AdVenture,
Brands&Bears,
Cohn&Jansen | Ashley&Holmes,
DDB Bucharest,
Gavrila&Asociatii,
GAV | SCHOLZ&FRIENDS,
GMP,
Graffiti BBDO,
Maximize Communications,
McCann-Erickson,
Mercury Promotions,
Notorious Advertising,
Ogilvy&Mather Advertising,
OgilvyOne,
Propaganda,
PUBLICIS,
Saatchi&Saatchi,
Scala JWT,
TBWA\MERLIN,
Tempo Advertising.