Frunza si Romania manastirilor pictate de Grigorescu
  In ciuda succesului de care se vorbeste ca ar avea standul Romaniei la Shanghai Expo 2010, in scolile de marketing, povestea identitatii de marca a turismului romanesc va ramane o poveste superficiala pentru o tara care a dat nastere unui un art director ca Nicolae Grigorescu si un copywriter ca Mihai Eminescu
"Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara"! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Frunza din gradina: "Raul a fost facut la licitatie", Catalin Rusu (Rusu+Bortun)
  „Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin Rusu, Creative Director si Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers
Bogdan Branzas crede ca "Explore Carpathian Garden" are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore Carpathian Garden””
Bugetul de marketing si mercurialul capitalismului original
 Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Copie sau asemanare Maioneza vs Racoritoare? Creatia Univer vs Granini
 „Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Copie sau asemanare intre "Mustar" si "Racoritoare"?
  O studenta la comunicare trimite AdPlayers doua vizualuri de reclama create la trei ani distanta pe marginea carora crede ca autorii unei campanii pentru o marca de „bautura racoritoare” cu un pai si un fruct aparuta in 2009 s-au inspirat din creatia pentru o marca de „mustar” cu un pai si o leguma semnata in 2006.
"Un premiu te poate ajuta sa intri la un client, dar nu te poate ajuta sa-l pastrezi" Alina Musat, Spotlight
  Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
"Reactia la propriul succes e masura caracterului oricarui om" Catalin Rusu, despre Effie
 Catalin Rusu, Managing Partner la Rusu + Bortun, despre Effie Awards Romania 2010
Opinii Effie: Andrei Tripsa, Propaganda "Regulile sa nu fie mai importante decat jocul"
 Campania Guerrilla, descalificata dintr-o eroare stupida de inscriere.
 
PUBLICITATE:
« 7 8 9 10 11 »