Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau presei care urmareste aceasta industrie, ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine, decat a fi participativ si a-l ajuta sa fie mai relevant si mai bun”
„Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, explica Titi Amzar, unul din veteranii publicitatii, o industrie care nu s-a cladit pe creativitate, ci pe banii din media
La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
„Cea mai tare cartela” Cosmote sau „Cea mai tare retea” Vodafone vin sa completeze tabloul ametitor al ofertelor din seria „cea mai”
Dezvaluirile „incendiare” ale puritatii berilor, apelor minerale si plate, sau chiar a ciocolatei, facute de o televiziune al carei singur produs de prestigiu este o marca disparuta si inca nedescoperita daca este moarta sau ingropata, produc ingrijorari in industria de marketing si comunicare.
„Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
“Cat platesti si ce te astepti sa primesti”. Opinie de Calin Diaconu, General Manager, Springer & Jacobi Romania.
„Propunand in locul unei lucrari creative originale un mic plagiat comod, ne-am fi expus probabil unei rezilieri de contract, unui refuz de plata si chiar unui proces”, spune Cristian Munteanu TBWABucuresti, legat de brandul de turism al Romaniei intr-o pozitie publica a agentiei clasata pe locul doi in licitatia unde a participat in consortiu cu GFK International
In ciuda succesului de care se vorbeste ca ar avea standul Romaniei la Shanghai Expo 2010, in scolile de marketing, povestea identitatii de marca a turismului romanesc va ramane o poveste superficiala pentru o tara care a dat nastere unui un art director ca Nicolae Grigorescu si un copywriter ca Mihai Eminescu
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: