“Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann Erickson) acum, si uitati-va unde este Leo Burnett acum. Uitati-va si faceti comparatia – din punct de vedere...
Despre noul festival pregatit de ADC* RO in locul ADOR, seful 23 Communication Ideas spune ca va fi “Aceeasi Marie cu alta palarie”
Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul de media la 2-3 ani.
Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”
Sub titlul „Effie Rom Chiar Cu Pierderi Masive”, Lorand Balint, alias Botzi de la Leo Burnett, isi pune mai multe semne de intrebare pe blogul personal despre eficienta campaniei semnate de tizul Adrian Botan (alias Botzi) de la McCann
20 de Milioane de romani asteapta ziua la coada, dupa ce, in fiecare noapte, in magaziile marketurilor de diverse dimensiuni se descarca tiruri, trenuri sau vapoare de marfuri alimentare “proaspete” rodite de pamanturi aflate la mii de kilometri distanta
Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram”
Un articol intitulat „Contemporani cu Google” este de negasit arhiva online evz. Nu si de motoarele de cautare online. Google ne spune si adresa exacta, deocamdata nedisponibila. www.evz.ro/stiri/contemporani-cu-coca-cola-930345.html
Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si „radiografii” scrise de Gheorghias pe muzichii.ro
"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way. We are expecting your official position on this topic and we will make sure that all our clients know about this mistreatment. As you may...
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: