Oblique TV Magazin s-a schimbat cu Scala JWT
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Millenium Communications lanseaza Grupul Doi
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
23
Romstal aniverseaza 11 ani cu 11%
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania  "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
TeleSport a fost "prins" fara licitatie
"Contul TeleSport a fost luat de Gavrila&Asociatii fara licitatie, deoarece clientul si-a dorit sa lucreze cu noi, reciproca fiind valabila" spun reprezentantii agentiei
TV
The Ad Store a castigat Eurovita (GSK )
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei
Steilmann a ales FF Advertising
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Publimedia International a lansat astazi Newsletter-ul ZF
Noul instrument de dezvoltare al Ziarului Financiar aduce in casuta de e-mail, in fiecare dimineata, titlurile editiei si un plus de valoare cititorilor zf.ro
Va castiga Dero "inimile" romanilor?
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Contul de media L'Oreal din Romania trece la Zenith Media
Schimbarea are loc odata cu desemnarea de catre Divizia Consumer Products L'Oreal a retelei ZenithOptimedia ca reprezentant L’Oreal pentru planificare media si achizitii la nivel “Grande Europe”, in urma unei competitii cu Universal McCann
Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%
Promotia marcii de bagaje si genti a fost organizata in 4 magazine Carrefour, iar reprezentantii marcii au in vedere alegerea unei agentii pentru anul viitor
 
PUBLICITATE: