"Iepurasul de Paste este real,-!"
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Brandstalk castiga Coronita cu lingurita
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Romexterra de la egal la egal cu Velvet
Romexterra Bank deruleaza cu Velvet Media o noua campanie de imagine construita pe principiile relatiilor de echipa cu clientii
Veronica Savanciuc: "Proiectul Lowe Public Relations este un mare pas inainte in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o pentru grupul nostru"
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
Radu Florescu: "Din cauza unor probleme tehnice, campanii bune au pierdut confruntarea"
Despre EFFIE Awards Romania - Radu Florescu, Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising si membru in comitetul de organizare al festivalului eficientei in publicitate din acest an
Afrodita Blasius: "In categorii explozive e inca greu de izolat contributia comunicarii in cresterea anuala"
Despre EFFIE Awards Romania - Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communications
Foote Cone & Belding Bucharest a castigat "Zapp Talk Free"
Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
TV, Auto
Rompetrol Fill&Go de la Odyssey
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Media Insight a castigat Michelin
Agentia de media a fost desemnata sa administreze contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina
Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"
 
PUBLICITATE: