Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegānd agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Pambac īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) īi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Echipa Lowe Romānia a revenit īn Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat īn palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
McCann Erickson Romānia a cāstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai rāvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentānd distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasānd Leo Burnett Romānia, cāstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la AdOr
Conceptul si īn acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce īn prim-plan doua spoturi - Cina si Cāntareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas Impossible Field urmānd premiului Euro Gold Effie Impossible is Nothing cāstigat īn urma cu un an
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punānd īn aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: