Adrian Tuluca (Propaganda) despre Effie '"Premiile obtinute confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza'
"Premiile obtinute (la EFFIE n.r.) confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza – Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit", a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda, agentia care a castiugat 2 premii la Effie (Aur pentru Radio Guerrilla si Argint pentru Fiobilin
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul grupului de marketing si comunicare
"Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie", mai afirma, intr-o informare remisa AdPlayers, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Laura Tampa (Grey) despre Effie: '"(premiul) apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra'
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la  Grey Worldwide Romania
"Sunt suficient de multe campanii (pentru Romania n.r.) care livreaza afisari catre tari cum ar fi Ghana, Togo sau Papua Noua Guinee", sustine fostul Vicepresedinte IAB Romania - Ciprian Stavar, iar "pierderea din lipsa de optimizare / targetare variaza intre 10% si 40%", este de parere oficialul New Media Agency (The Group) care crede ca afilierea la IAB Europe va veni natural si ca Stan Faryna - prezentat CEO IAB Romania...
Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania si implicit din functia de Vicerpesedinte al nou formatei organizatii
Scandal digital marca IAB Europe
Fara ca cineva sa-l fi īmputernicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 īn calitate de  presedinte al biroului local IAB, īntr-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
Sorin Doru (Media Hub) desface "Anatomia unui media plan"
Cu 11 ani īn publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia Romānia (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata īn audit si consultanta de media Media Hub Consultants īncepe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de publicitate, taxa de participare fiind de 249 EUR
"Agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile"
Prezent zilele acestea īn Romānia, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atāt unii cāt si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita perioada de timp"
 
PUBLICITATE: