Opinii, Francisc Varga, protestul unui publicitar care a lucrat cu Laura Vasiliu (actrita confundata la Torino cu o traficant) in cadrul unui proiect publicitar care a avut in comun prestatia actorilor din distributie cu cea din primul film romanesc premiat cu Palme D'or
"Nu am sa-mi cer scuze" Mugur Patrascu, iLeo
„Nu am sa-mi cer scuze pentru ca am iesit a doua agentie in festival conform criteriilor de evaluare din concurs”, spune Mugur Patrascu este Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo). „Nu am sa-mi cer scuze si nu am sa mai caut contraargumente pentru a ma “disculpa””
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media, raspunderea marketingului pe internet”
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
„Pentru castigatori inseamna o recunoastere, iar pentru participanti nu inseamna ca sunt mai slabi decat castigatorii”
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
„Internetics nu este un festival reprezentativ pentru webul romanesc, ci un festival al industriei de publicitate online din Romania, si de aceea se inchina in fata unui singur zeu, bannerul leaderboard (intins pe tot ecranul), ca sa raportam clientului un numar cat mai mare de clicuri la hectar”
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei.”
„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”,  este de parere Andrei Georgescu, Manging Partner la  White Image, si membru in juriul festivalului de comunicare digitala
 
PUBLICITATE: