Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale
Viral controversat: PRO sau ANTI Lowe?
Un al treilea film care contine elemente de identificare Lowe pare sa confirme paternitatea altor doua productii virale, din care cel putin unul dovedeste ca agentia are intradevar nevoie de oameni la creatie
Asociatia Jurnalistilor critica lipsa de criterii de selectie in noua grila TVR
AJR constata ca din noua grila a TVR1, lansata marti, 3 martie, lipsesc emisiuni realizate de ziaristi, fara ca munca acestora sa fi fost evaluata conform procedurilor interne ale televiziunii publice
Proiectului editorial „Brandul de tara – Romania” a aparut sub egida Centrului de Studii in Transbranding, asociatie ce are ca obiectiv sustinerea, promovarea studiului, cercetarea si dezvoltarea brandingului ca stiinta si profesie
AdPrint - intre festival de publicitate si eveniment de training
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative Director, Leo Burnett si Robert Tiderle - General Manager, Papaya Advertising
O parodie “deocheata” la una din reclamele BCR pe platforma de video sharing Trilulilu asteapta cerere pentru a sesiza administratorii daca este un eventual abuz
AdPrint a uitat cum se numesc agentiile din Romania
Orbit de publicitatea din capitalele europene, AdPrint pare ca si-a uitat originile si nu mai stie cum se cheama „grebla” de la Bucuresti, stalcind doua dintre agentiile autohtone: Odyssey si  GAV Scholz&Friends
''Am venit si v-am pus-o!!!'', La Repezeala, pe centura
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”,  cu „vreo treizeci si ceva de milioane”  
''Aberatia  ''noi suntem eficienti, nu creativi'' (..) este o tampenie incomensurabila'' Adrian Preda, Leo Burnett
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu creativitatea” este o tampenie incomensurabila”, a afirmat pentru AdPlayers, Adrian Preda, Co-Creative Director, Leo Burnett Romania
 
PUBLICITATE: