Internetics a devenit   un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
Barsan, Timisoreana, la AdBreak: 'Am venit sa-l sustin pe Felix (Tataru, GMP n.r), pentru ca eu cred ca clientul trebuie sa decida cine ia premiul'
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Felix Tataru, reactia GMP: 'In  lipsa Ad'OR, anul acesta Effie a devenit, din pacate, teatrul frustrarilor celor care nu au cistigat cat ar fi vrut'.
Reactia GMP referitoare la scrisoarea deschisa catre organizatorii EFFIE 2008, trimisa de Razvan Matasel si Adrian Botan:
McCann Erickson si Leo Burnett vor rejucarea Cupei Romaniei la Eficienta?
Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre agentiile reprezentate in juriul festivalului de publicitate vor o noua punctare a lucrarilor
2 impotriva 70: Adrian Botan si Razvan Matasel contesta EFFIE Awards 2008
Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului  
Teodor Cucu (GMP), AdPlayers CRITIC: 'Sa invatam sa pierdem sau sa castigam, ca de criticat, stim cu totii, e mult mai simplu'
Teodor Cucu, Strategic Planner, GMP, la AdPlayersCRITIC Effie Awards Romania 2008 - Opinii pe marginea festivalului de eficienta in Romania editia 2008
Alina Tudose, Cohn & Jansen, AdPlayersCRITIC EFFIE: ''Acum cred ca trebuie mutat subiectul la onestitate, fairplay si o minima forma de bun simt''
Opinii, Effie Awards Romania 2008- Alina Tudose, Strategic Planner, Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Capanescu (Publicis Romania): ''RAC-ul pare sa fie din ce in ce mai mult un organism de cenzura si nu unul de autoreglementare''
AdPlayersCRITIC, RAC – Cava D’Oro, Opinii pe marginea deciziei RAC privind primul spot Cava d’Oro
''Cel care ii catalogheaza pe ceilalti niste tarani este el insusi taran,.. Replica lui este cel mult (auto)ironica'' Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
 
PUBLICITATE: