Golden Drum, banii inapoi!
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si fost Senior Copywriter Leo Burnett despre Stefan Iordache, fostul sau sef, acum membru in juriul festivalului de la Portoroz
"Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti" Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti
 AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”  
"E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR" Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”  
'Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat' Ioana Manoiu, GMP PR
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
'A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata'  Imola Zoltan, McCann PR
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”  
'Usoarele adieri de ... ghost' Hortensia Nastase, Lowe PR
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
'Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului' Eliza Rogalski, Rogalski Grigoriu
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor clienti”
Licitatie cu Rebate si AdMarket pe 1 Miliard de EUR
Licitatia in care concureaza discounturile speciale "Rebate" si rezultatele studiului AdMarket va pune in curand pe masa agentiilor un buget de 1 Miliard de EUR
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers 
Chimistii de la Dufa (Next) au dansat dupa cum au cantat lautarii de la Volkswagen (DDB)?
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?
 
PUBLICITATE: