Reactia lui Pahomi vine la scurt timp dupa ce intr-un comunicat The Group, se arata ca „Agentia „New Media” a primit certificarea Google AdWords, companie certificata Google”
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Internetics AdPlayersCRITIC: Bogdan Nitu, Managing Director, Webstyler, si membru in juriul festivalului Internetics 2007
Internetics AdPlayersCRITIC: Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, Certified Practitioner, Online specialist, si membru in juriul Internetics 2008
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului Orange
Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si fost Senior Copywriter Leo Burnett despre Stefan Iordache, fostul sau sef, acum membru in juriul festivalului de la Portoroz
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: