"Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului" Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Publicitatea trece. AdPlayers ramane. Din 1992.
 Chiar daca stirile AdPlayers s-au nascut in primavara lui 2005, memoria AdPlayers dateaza din 1992.
"Fiecare receptor decodeaza potrivit sistemului propriu de referinta" Catalin Rusu, Rusu+Bortun: ADOR vs Pentagram
 „Probabil ca in curand, atat Pentagram cat si Rusu+Bortun vor fi date in judecata, pe motiv de plagiat, de catre autorii identitatii http://www.breaking-the-ice.de/ ”, spune Catalin Rusu, Rusu+ Bortun, autorii noii identitati ADOR. „Intr-un final, cu totii vom fi dati in judecata de catre Domnul Iisus si cei 12 apostoli, iar intr-un final vom patimi cu totii pentru faptele noastre”
ADOR versus PENTAGRAM. Asemanare sau copie?
 Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
Rate Card si Rebate - Spaga de 25-30%
 Cel putin trei agentii de media de pe piata romaneasca practica in publicitatea online, dupa un discount de volum de 50%, rebate-uri intre 25 si 30% si discount de regie de 15-30%. Ce mai ramane?
"Daca Facebook ar fi o tara, ar fi a cincea din lume ca numar de locuitori" Ad:tech Paris 2009, cu Andreea Guidea, Zenergy
 In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Unilever s-a despartit de doi inalti executivi de marketing
  Fara neaparat o legatura cu promotia de 5 Milioane alocata direct, si recent descoperita de AdPlayers, surse din piata de publicitate numesc Unilever - unul din primii 10 investitori in comunicare - printre cei care au anulat in ultima vreme o licitatie, preferand alocarea directa a unui proiect
"Key Visual Effie 2009" - replica de freelancer
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
"Key Visual Effie 2009", de Sorin Predescu
  Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
SPAM de marca: Creative Luggage
  O gluma de comunicare cu spamuri pe email numai buna pentru o amenda ANRCTI, lanseaza pe piata de comunicare digitala ceea ce se vrea o firma cu activitate pe Internet.
 
PUBLICITATE: