Dupa reclame pentru marci mai mult sau mai putin cunoscute, celebrul actor care a dat viata Margelatului „curata” de praf imaginea Nufarul
Despre ADOR 2009, cu Dragos Radulescu, Creative Director la agentia de publicitate DRAFTFCB
Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Razvan Capanescu, Creative Director, Publicis Romania, agentie participanta si premiata la ADOR 2009
Jorg Riommi, Creative Director & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (10 premii):
Robert Tiderle, GM, Papaya Advertising, agentie de publicitate care a participat si a fost premiata la ADOR 2009
Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2 saptamani, si restrictioneaza telefonul la 2 zile?
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda la conflictul de interese intre pozitia de director la client si cea de partener al agentiei in care lucreaza
„Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: