Dupa reclame pentru marci mai mult sau mai putin cunoscute, celebrul actor care a dat viata Margelatului „curata” de praf imaginea Nufarul
"Datoram ADOR unei publicitati care a crescut cu Eugenia si Brifcor" Dragos Radulescu, DRAFTFCB
 Despre  ADOR 2009, cu Dragos Radulescu, Creative Director la agentia de publicitate DRAFTFCB
ADOR 2009: "Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri" Tuluca & Tripsa, Propaganda
  Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
ADOR 2009: "Neparticiparea unor agentii nu este explicabila" Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO
 Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
ADOR 2009, Razvan Capanescu, Publicis: "Top 3 s-a schimbat un pic :)"
  Razvan Capanescu, Creative Director, Publicis Romania, agentie participanta si premiata la ADOR 2009
Daniela Nedelschi & Jorg Riommi, Saatchi & Saatchi: "Bani, bugete, sunt multe motive pentru a justifica acest nivel"
Jorg Riommi, Creative Director   & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (10 premii): 
Robert Tiderle, Papaya: "Cred ca o parte din agentii au stat un pic "pe bara" ca sa vada ce se intampla cu festivalul"
  Robert Tiderle, GM, Papaya Advertising, agentie de publicitate care a participat si a fost premiata la ADOR 2009
Ne combinam la o restrictionare de publicitate in weekend?
  Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2 saptamani, si restrictioneaza telefonul la 2 zile?
Cine "se fura, se da spaga, se intorc bani" in publicitate?
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara  sa se uite si in propria ograda la conflictul de interese intre pozitia de director la client si cea de partener al agentiei in care lucreaza
"Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului" Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
 
PUBLICITATE: