(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Cui îi pasa despre ce fel de site vorbim când este vorba de premii de design? Deocamdata se pare ca nimanui. Însa normal ar fi ca primul critic sa fie competitia care le etaloneaza, nu ? Ei bine, nu-i asa deloc. La Internetics, daca vorbim de cel mai bun Visual Design pe site-uri de media sau pe magazine online ori servicii financiare este totuna. Premiu sa fie.
Sau cel putin asa pare sa rezulte din site-ul festivalului, care nu avea pâna ieri, în sectiunea respectiva, nici o categorie de concurs. Sa fie oare suficient un premiu unic pe Vizual Design în România, indiferent despre ce tip de site vorbim? Poate.
Chiar si asa, daca aduci într-o competitie categorii de concurs cu 1-2 intrari si una cu 50, acest lucru pare sa spuna ca undeva, intrarea pe usa premiantilor este ca si asigurata, în vreme ce altii se vor ridica mult mai greu peste 50 de site-uri.
Tot în aceeasi întrecere, sectiunea Best Use of arata mai bine. Cu 23 de proiecte de Animatie, 12 la categoria Motion Graphic si 9 la Typography, competitia arata mult mai echilibrata decât precedenta Visual Design.
AdPlayersFile
Înscrieri Internetics WebGraphic (C)
C.1. Visual Design (47)
C.2. Best Use of (53)
C.2.1. Animation (23)
C.2.2. 3D (4)
C.2.3. Motion Graphic (12)
C.2.4. Moving Image & Video (5)
C.2.5. Typography (9)
Înscrisi Internetics WebGraphic (28)
A&B Andrew Consult,
Antena 3,
Asesoft Net,
Brainery Grup,
DIR SERV,
Distortion Art,
Emphasis Studio,
freelance webdesigner,
Fundatia DALA,
IGNATICS ART,
Inteliplus,
ITLand Multimedia,
Madison Rand Promotions,
Mediajuice,
MRM Parteners,
nor atlantis prest,
NSD Technology,
Ogilvy & Mather Advertising,
Sitcom System,
SixtyFourEights Group,
Speed Promotion,
Supreme Studio,
Tefrus,
Webstyler,
Webvertise.ro,
Zeppelin Design,
X 3 Studios,
Xsslabs.