Wall Street Journal si Le Figaro invata de la Ziarul Financiar
Marti, 22 Noiembrie 2005
(AdPlayers.ro ) Spotul “Restaurantul” realizat pentru Ziarul Financiar ( ZF) a fost prezentat ca model de abordare pentru marketingul publicatiilor prezente la Conferinta Mondiala a Editorilor si Profesionistilor in Marketing, organizata de World Asociation of Newspapers (WAN).    Potrivit PubliMedia International, compania de publishing a grupului MediaPro si editorul  Ziarul Financiar,  in cadrul unui eveniment organizat in perioada 17 si 18 noiembrie, la Atena, peste 400 de articipanti din 70 de tari au dezbatut soarta publishing-ului la nivel mondial, PubliMedia fiind singura organizatie din mass-media romaneasca prezenta la intrunire.

Reprezentantii celor mai prestigioase publicatii din lume (Wall Street Journal, Le Figaro, Die Zeit, The New York Times si multe altele) au discutat si dezbatut pe parcursul celor doua zile, cele mai bune practici pentru imbunatatirea activitatii de distributie, tendintele de schimbare a formatului ziarelor, metode de crestere a audientei si tirajului, influenta globalizarii asupra activitatii de publishing si rolul din ce in ce mai important al internetului in presa scrisa.

Potrivit sursei, Ziarul Financiar a fost adus in atentia participantilor atat in discursul de deschidere, de catre Timothy Balding, CEO al WAN, cat si in incheierea conferintei, de catre Eamonn Byrne, Director General adjunct WAN.

Cei doi au salutat prezenta in sala a editorilor ZF si au prezentat spotul publicitar "Restaurantul", realizat de Tempo Advertising, in ideea ca acesta surprinde extrem de bine, cu o nota de umor, afectiunea pe care publisherii din intreaga lume trebuie sa o induca publicului in relatia cu ziarele pe care le editeaza.

 “Participarea activa a PubliMedia la evenimente de acest tip, devenita deja obisnuita, este extrem de importanta nu doar pentru compania noastra, ci si pentru imaginea externa a publishingului romanesc, care incepe sa aiba un cuvant de spus in ce se intampla in lumea buna a industriei media"a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro  Dragos Stanca, Director General, PubliMedia International, prezent la eveniment. Pe langa Stanca, PubliMedia a mai fost reprezentata si de Alexandru Miristea, Director de Distributie. 

Realizat de agentia Tempo Advertising pentru Ziarul Financiar, spotul "Restaurantul" a obtinut mai multe distinctii internationale si titlul de “Cel mai Bun Spot TV” la festivalul de publicitate Ad’Or 2003. Lucrarea a mai fost inclusa in Luerzer Archive 2003, in randul celor mai bune 70 de spoturi tv din lume.

Spotul a fost realizat de o echipa formata in 2003 din Dragos Grigoriu, Sorin Tranca - Copywriter si Camelia Efrimov – Production Manager. “Resturantul” ZF a fost filmat in regia lui  Radu Muntean, imaginea apartinand lui Tudor Lucaciu.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: