(AdPlayers, Iulian Toma)
Sambata, 5 aprilie, ora 18:00. Dupa doua zile in care suntem bombardati cu filme care ne anunta ca Lowe nu mai are oameni la creatie, cel mai recent film primit pe email contine inclusiv elemente de identitate Lowe.
Ultima productie expediata pe email-uri de catre doritorii de viral are ca subiect un tanar caruia pare sa i se prezinte viitorul loc de munca, undeva, intr-o agentie de publicitate cu un departament de creatie gol, in care mai apar la vedere si cateva elemente de identificare ale companiei Lowe & Partners.
Daca ultimul film este o productie cuminte, nu acelasi lucru se intampla si cu precedenta creatie ce pare sa fie facuta de acelasi autor in acelasi decor Lowe & Partners. Acest lucru duce pe buna dreptate si la o intrebare legitima: este agentia de publicitate autoarea filmului? Are ultimul film vreo legatura cu cel precedent in care limbajul angajatului ce pare sa fie scos „cu forta” din agentie lasa cel putin de dorit?
Si daca nu agentia de publicitate este autoarea filmelor, atunci de ce intarzie sa apara si o pozitie oficiala a companiei Lowe & Partners fata de cele doua filme, din care cel putin unul nu pare sa-i aduca nici pe departe beneficii de imagine?
Creatia campaniilor virale pare sa fie ultima gaselnita a agentiilor de publicitate. Totusi, pana unde poate merge limbajul unei campanii virale, facute intr-o agentie? Ar putea arata si ca in filmul precedent? Este un viral PRO sa ANTI imaginea Lowe?