Victor Dobre paraseste Scala JWT, Matthew Dezzani - noul MD al agentiei
Miercuri, 12 Iulie 2006

( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )

Victor Dobre paraseste Scala JWT, Matthew Dezzani - noul MD al agentieiVictor Dobre (foto) a plecat de la Scala JWT, agentie de publicitate pe care a condus-o, in calitate de Managing Director, din 1999. Potrivit unor surse apropiate agentiei, Victor Dobre mai poate fi de gasit la Scala JWT, pana maine, 13  iulie, zi care poarta, probabil, noroc noului managing director al agentiei.

“Victor a condus agentia cu foarte mare eficienta timp de sapte ani si ii multumim pentru toata straduinta si dedicarea lui, insa a decis sa urmeze un nou drum in cariera lui, unde cu siguranta va excela de asemenea”, spune Petra Hoyos, CEO, Scala JWT. 

Potrivit oficialilor Scala JWT, Petra Hoyos, CEO, a anuntat ca Matthew Dezzani, pana de curand Business Development Director al agentiei, a fost numit Managing Director.

Dezzani: implicat in separarea Bates de Saatchi & Saatchi

Victor Dobre paraseste Scala JWT, Matthew Dezzani - noul MD al agentieiMatthew Dezzani (foto), noul Managing Director Scala JWT, si-a inceput cariera la Londra in 1994 unde a lucrat pe Vodafone la Warman & Bannister si a continuat sa lucreze in publicitate pe parcursul a 13 ani pe trei continente. Casatorit din 2000 cu o romanca, a petrecut ultimii sase ani in Kuwait alaturi de Grupul WPP, unde a condus patru companii de comunicare: Bates Kuwait (ATL), 141 Worldwide (BTL & Marketing), Burson Marsteller (Relatii Publice) si PanGulf Media (parte din Grupul M). Inainte de a pleca in Kuwait, Dezzani a lucrat cu echipa din Bucuresti Bates Saatchi & Saatchi, ulterior fiind direct implicat in procesul de separare a agentiei si crearea biroului Bates Romania.

“Sunt foarte entuziasmat de aceasta noua provocare”, a spus Dezzani. „Cum am mai spus, calitatea creatiei in Romania se dezvolta pe zi ce trece si de-abia astept sa lucrez cu echipa si clientii nostri, sa gasim modalitati mereu mai eficiente de a comunica cu consumatorul. Scopul meu este simplu: sa construiesc si sa sprijin permanent o atmosfera care sa stimuleze idei care vor face consumatorul sa petreaca mai mult timp cu marcile clientului”, a mai adaugat el.

Pana la ora inchiderii materialului, fostul managing director al agentiei de publicitate – Victor Dobre, nu a putut fi contactat. 

"Noua ofensiva strategica a companiei"

Una din agentiile de comunicare cu cea mai rapida dezvoltare in Romania, potrivit agentiei de publicitate, Scala JWT introduce aceasta importanta schimbare in echipa de management, in concordanta cu noua ofensiva strategica a companiei. Agentia, sustin reprezentantii Scala JWT, si-a intarit echipa de creatie cu Mark Walton, castigator al multor premii de creatie, pentru a imbunatati produsul oferit de agentie si pentru a recruta tinerele sperante pentru creatie, client service si productie, iar Dezzani a fost insarcinat sa ridice agentia la urmatorul nivel de competenta in materie de client service si strategie.

Brief-ul noului MD al agentiei este sa lucreze indeaproape cu departamentele de Creatie si Client Service pentru a dezvolta si implementa cele mai puternice solutii de creatie pentru clientii agentiei - printre care se numara Bancpost, Unilever, Kraft, Nestle, Evenimentul Zilei si Euroline, precum si coordonarea initiativelor de new business.

Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996. JWT este cotata drept cea mai mare agentie de publicitate din S.U.A. si a patra retea full-service ca marime din lume. JWT se numara printre pionierii publicitatii, stabilind cateva premiere precum crearea primului media shop, a primului testimonial si a primei reclame in presa. JWT face parte din Grupul WPP (NASDAQ: WPPGY).


PUBLICITATE: