( AdPlayers.ro ) “Proiectul Lowe Public Relations este un mare pas inainte in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o pentru grupul nostru”, a declarat Veronica Savanciuc (foto), President & CEO Lowe & Partners, la infiintarea noii companii. “In fiecare moment, industria de comunicare se transforma. Lowe Public Relations isi propune sa fie cu un pas inaintea acestui proces permanent de schimbare.”
Lowe Public Relations este noua agentie specializata in servicii de relatii publice care se adauga companiilor din grupul de companii din care mai fac parte Lowe & Partners (1993), Initiative Romania (1994), Medic One (1999), Draft Romania (2003) si Brand Connection (2004).
Potrivit oficialilor sai, Lowe Public Relations va acoperi intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate (Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology), acoperind in acelasi timp gama completa de Servicii Specializate (Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management).
“Cred ca este un moment fericit pentru lansarea operatiunii de PR, caci business-ul de Public Relations capata din ce in ce mai multa substanta”, sustine Nora Ionita (foto) , Managing Director Lowe Public Relations despre oportunitatea aparitiei pe piata a noii companii. “Un departament care a functionat cu succes ani de zile in cadrul agentiei de publicitate Lowe & Partners se desprinde pe cont propriu si capata propriul ritm, propria viata” , adauga sefa agentiei.
Potrivit companiei, echipa Lowe Public Relations este formata din 12 oameni, printre care Nora Ionita (Managing Director), Hortensia Nastase (PR Director), Ruxandra Florea (PR Director), Raluca Andreescu (Senior PR Executive), Raluca Mihaila (PR Executive), Leea Catincescu (PR Executive).
“Suntem privilegiati sa lucram cu clienti multinationali precum Motorola (de 8 ani) si Electrolux (de 5 ani). Si suntem bucurosi ca echipa clientilor s-a imbogatit in ultimul an cu TNT Romania, Magyar Telekom sau Time Out Bucuresti” , vorbeste despre clientii Lowe Public Relations, Hortensia Nastase, PR Director. “Avem langa noi clienti care ne sunt si prieteni si nu ne e frica sa spunem asta”.
Despre obiective Ruxandra Florea, PR Director Lowe Public Relations sustine: “Obiectivul declarat cu care plecam la drum este acela de a ajunge sa convingem noi si noi clienti ca promisiunile pot fi respectat”.
“Obiectivul nostru este acela de a ramane unul din cele mai importante grupuri de comunicare din Romania si in urmatorii ani” sustine Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners despre perspectivele grupului. Despre planurile noii companii, Savanciuc a mai afirmat: “Ca agentie de relatii publice, ne concentram asupra performantelor noastre, asupra clientilor, asupra echipei.
Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include Motorola Romania (corporate), Electrolux Romania (corporate, Electrolux, Zanussi, Electrolux – AEG), TNT Romania (corporate), Ursus Breweries (Timisoreana), Magyar Telekom (EUfonika), Pernod Ricard (Chivas), CitiFinancial (corporate), Time Out Bucuresti, Muzeul National de Arta al Romaniei, Lowe & Partners, Initiative Romania, Medic One, Draft Romania, Brand Connection.
Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
.
.