Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey

Vel Pitar si Grey Worldwide România comunica lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever. Campania de comunicare a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde, potrivit agentiei, spot TV, machete de presa, Internet si POSM-uri.

“Targetul tânar ofera numeroase provocari atât profesionistilor din marketing, cât si celor din domeniul comunicarii”, spune Razvan Mircea (foto), Director National de Marketing Vel Pitar. Oficialul de marketing spune ca „Noua gama de minirulade Roll4ever ofera tinerilor o alternativa la clasicele produse consumate la scoala sau la petreceri”.

Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey

„Ne-am dorit o campanie de lansare care sa scoata în evidenta personalitatea distincta Roll4ever în categorie, personalitate potrivita modului de viata al publicului nostru: tineri, care creeza trenduri, care adopta cu usurinta noul, fiind un model pentru cei din jur.”, mai afirma, despre campanie, Razvan Mircea.

Sorin Predescu , Creative Director Grey Worldwide România sustine ca “pornind de la un concept creativ foarte simplu - Roll4Ever e mai tentant decât orice - spotul vine sa dramatizeze într-un mod umoristic una din posibilele situatii în care alegerea e numai una, indiferent de contextul în care te afli”.

„Fiind pozitionat la nivelul tinerilor, situatia prezentata în spot apartine universului acestora, tocmai pentru a face povestea cât mai credibila, iar finalul cât mai surprinzator”, a mai spus Predescu. „Roll4Ever se pozitioneaza înca de la început ca un brand tânar, neasteptat, platforma creativa fiind extrem de ofertanta”.  

Autorii

Echipele care au colaborat la realizarea acestui spot sunt formate din Razvan Mircea - Director National Marketing - si Mircea Petrache - Category Manager Long Life Products, din partea Vel Pitar.

Din partea Grey Worldwide România au colaborat: Sorin Predescu - Creative Director Grey WorldWide România, Cosmin Nicolae – Copywriter Grey Worldwide România, Alexandru Micu - Senior Art Director Grey Worldwide România, Dan Draghicescu-Senior Producer Grey Worldwide România.

Casa de productie care a realizat spotul este PM Production, iar regizorul Petre Nastase.

.Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey .Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey

AdPlayersFile

Vel Pitar

Potrivit companiei, cu un lant de magazine proprii care însumeaza peste 170 de puncte de desfacere, Vel Pitar (www.velpitar.ro) este liderul pietei românesti a produselor de panificatie si un jucator important în domeniul productiei si distributiei de specialitati, biscuiti si napolitane, paste fainoase, specialitati de cofetarie si patiserie si produse de morarit, cu un  un volum de livrare a produselor proaspete de peste 300 de tone/ zi.

Grey Worldwide România

Fondata în septembrie 1992, Grey Worldwide Romania face parte din Grey Global Group, reteaua internationala parte, la rândul sau, a grupului grupul de marketing si comunicare WPP.

Potrivit companiei, Grey se afla în topul primelor agentii de publicitate full-service din România. Din portofoliul agentiei de publicitate fac parte clienti reprezentativi cum sunt Brau Union, British American Tobacco; GlaxoSmithKline; Nokia; Procter & Gamble; Romtelecom sau Visa.

Biroul din Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare în regiunea Sud-Estului Europei pentru clienti multinationali cum sunt P&G, BAT sau Visa (în Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).


PUBLICITATE: