Va castiga Dero "inimile" romanilor?
Joi, 18 August 2005

( AdPlayers.ro ) Promotia „99 de saptamani fara de plata!” pentru „detergentul care scoate cele mai frecvente 99 de pete", merge pe creatia si implementarea agentiei Punct Advertising. „Conceptul noii promotii Dero isi are originea intr-o realitate romaneasca – facturile de apa, gaze, caldura, electricitate sunt o adevarata pacoste si te impiedica uneori sa iti planifici vacanta asa cum vrei” spun reprezentantii Qual-comm, agentia care se ocupa de PR-ul proiectului.

Va castiga Dero inimile romanilor?

Potrivit organizatorilor promotiei, orice pachet de Dero Surf cumparat in perioada 25 iulie-23 septembrie 2005, poate aduce oricui marele premiu: o vacanta de 99 de saptamani de la plata apei calde si reci, caldurii, gazelor si electricitatii. Valoarea marelui premiu se ridica la 14.838,30 lei noi (148.383.000 lei vechi) si va fi acordat prin tragere la sorti, dintre cei care s-au inscris in concurs, urmand instructiunile ce se regasesc pe fluturasul de pe pachetul de Dero Surf.

Alte 308 premii a cate 99 de zile „fara plata” sunt oferite suplimentar de echipele mobile DERO care sunt desfasurate la nivel national. Acestea ajung in 33 de orase din tara, in perioada 8 august – 23 septembrie. Autocolantul „Draga DERO, vreau vacanta!.. de la plata facturilor!”, lipit de cutia postala, poate aduce unul din cele 308 premii a cate 99 de zile „fara de plata”.

Va castiga Dero inimile romanilor?

Campania se desfasoara la nivel national, pe principalele posturi de televiziune, precum si in presa nationala si locala. Unilever i-a implicat in organizarea promotiei pe Oana Davidoglu-Brand Manager si Lucia Matei - Asistent Manager Trade Marketing. Punct Advertising s-a ocupat de creatia si implementarea proiectului prin Ruxandra Botez, Adina Dobre.

Cate „inimi” de romani vor castiga cele aproximativ 3 luni de „liber” de la plata facturilor? Valoarea deloc neglijabila a facturilor de apa calda, caldura sau gaze ar putea sa trezeasca un interes crescut in randul celor care vor sa mai scape de cheltuieli. Dar si o expunere a autocolantelor catre alte  categorii de populatie neastinse de mesaj pe alte canale.

Mai mult. Daca vorbim de canalul "scara blocului", zecile de cutii postale care vor fi zilnic monitorizate vizual de catre posesorii lor, vor aduce autocolantelor o expunere interesanta acolo unde vor fi lipite de catre potentialii interesati de cele 308 premii a cate 99 de ... „fara plata”. Si sa nu uitam ca ele vor fi lipite exact acolo unde romanii citesc la avizier si "valoarea facturilor". Va merge mesajul celor 99 de zile sau saptamani "fara plata" la "inimile" targetului? Vom fi martorii unei promotii de succes si a primei campanii indoor nationale in scara blocului? (Sau invers).

Verificata oarecum de o promotie Maggi, mecanismul pentru noua campanie Dero Surf pare sa incerce un remake avand ca singura diferenta valoare premiilor si modalitatea de afisare a autocolantului afisat de cel ce doreste sa castige premiul. Afisare nu intamplator conditionata de catre organizator pentru a genera afisare si audiente suplimentare gratuite. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: