(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Hortensia Nastase (foto), Managing Director, Lowe PR:
Cu ce-ati venit acasa dupa Romanian PR Award ?
Hortensia Nastase: Cu povestea. Pentru ca dincolo de centimetri patrati de ziar, dincolo de acoperire, dincolo de advalue, ramane povestea... Rexona va fi mereu asociat cu povestea despre (anti)transpiratie si cu experimentul lui Jojo. Iar noi, Lowe PR, vom fi mereu asociati cu Rexona. Asta este frumusetea campaniei, acesta este premiul cel mai mare cu care am plecat din sala.
Cu lacrimile echipei mov. De bucurie. Pentru ca un premiu de aur este rasplata cea mai frumoasa pentru munca de zi si munca de noapte si dedicarea si pasiunea si entuziasmul fiecaruia.
Cu privirea clientului. Fericita. Increzatoare. Pentru ca fara un client creativ, supportive si hotarat sa Make It Big, n-am fi facut n i m i c.
Cu bucuria confirmarii de jucator de Liga 1.
Ce v-a placut (laude)?
Hortensia Nastase: Bucuria generala. Spiritul de fair-play. Nivelul competitiei. Tineretea oamenilor. Efervescenta.
Ce nu v-a placut (critici)?
Hortensia Nastase: Usoarele adieri de ... ghost. Mancarea.
Lucrezi pentru o companie de PR relevanta in Romania? Asteptam si opiniile tale despre PR Award:
- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award
- ce v-a placut (laude)
- ce nu v-a placut (critici)
la telefon