Doi dintre oficialii de rang inalt in marketingul si comunicarea Unilever au preferat sa dea curs unor "noi provocari profesionale" dupa ce managerii Unilever ar fi constatat mai multe deficiente in coordonarea si controlul proceselor de comunicare de brand, au afirmat pentru AdPlayers surse din piata care au preferat sa vorbeasca sub protectia anonimatului.
Fara neaparat o legatura cu licitatia anulata si promotia de 5 Milioane alocata direct, recent descoperita de AdPlayers, aceleasi surse numesc Unilever - unul din primii 10 investitori in comunicare -printre companiile care au anulat in ultima vreme o licitatie, preferand alocari directe ale unor proiecte importante de comunicare.
Dupa cateva proiecte ale caror bugete deloc lipsite de importanta nu au putut fi monitorizate cu mijloacele clasice, unul dintre acestea fiind estimat intre 1,2 Mil. EUR si 1,5 Milioane EUR, in timp ce monitorizarile de publicitate ar fi indicat putin peste 2-300 GRP -uri la TV, cireasa de pe tort se pare ca a reprezentat-o inclusiv o licitatie recent anulata, si incheiata dupa cate se pare cu victoria unei companii care nu a participat in procesul de selectie initial.
Din ratiuni de protejarea imaginii unor nume importante in marketingul unei companii de o asemenea talie, AdPlayers va furniza numele responsabillilor de marketing de rang inalt care s-au despartit de companie in ultima vreme, dupa ce va avea o pozitie din partea departamentului de relatii publice Unilever.
Pana la ora publicarii materialului oficialii de comunicare Unilever nu au putut fi contactati.