The Practice a câstigat Mol România
Marti, 28 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

The Practice a câstigat Mol România, al doilea jucator pe piata româneasca de profil în ceea ce priveste volumul de vânzari retail de carburant, potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett.

The Practice a câstigat Mol RomâniaContactata telefonic, Gabriela Lungu (foto), Managing Partner la The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol. “Lucram pentru clientul Mol Romania – probabil ca ati vazut deja comunicatele trimise de noi pentru clientul nostru sau ati vazut materialele aparute în urma evenimentului Mol organizat de noi saptamâna trecuta (n.r. evenimentul a fost pentru presa specializata pe energie)”.

Executivul companiei de relatii publice nu a dezvaluit perioada pe care se deruleaza colaborarea dar a promis sa revina cu amanunte legate atât de contul Mol cât si ceilalti clienti din portofoliul agentiei.

“Întreg portofoliul agentiei îl vom anunta la evenimentul nostru oficial de lansare – sunt mai multe contracte în curs de finalizare/semnare”, a mai spus Gabriela Lungu pentru AdPlayers.

Conform oficialilor de comunicare ai companiei, Mol are o cota de piata de 14%, fiind al doilea jucator pe piata româneasca de profil în ceea ce priveste volumul de vânzari retail de carburant. Mol are un portofoliu de produse divers, de la carburanti, la lubrifianti si uleiuri. Compania intentioneaza sa îsi extinda reteaua de benzinarii pentru a vinde produsele si serviciile Mol în cât mai multe orase.


PUBLICITATE: