Teodor Cucu (GMP), AdPlayers CRITIC: 'Sa invatam sa pierdem sau sa castigam, ca de criticat, stim cu totii, e mult mai simplu'
Marti, 20 Mai 2008
( AdPlayers.ro, Iulian Toma ) 

Premiile Effie Awards Romania 2008 s-au decernat  la sfarsitul saptamanii trecute. Opiniile fata de eveniment au devenit subiectul principal la AdPlayersCRITIC , in aceasta saptamana:


Teodor Cucu (foto), Strategic Planner, GMP

AdPlayers: Cu ce-ati ramas dupa EFFIE?
Teodor Cucu: Am ramas, cu siguranta, cu multe premii.
Serios vorbind, am ramas cu un challenge foarte mare pentru anul care vine, si sper sa ramanem si cu capul pe umeri. 

Nu suntem cea mai mare si mai tare agentie din Romania, si chiar daca am fi, nu am spune-o noi.

Asta pentru ca avem foarte prostul obicei sa ne dorim sa facem mai mult sau mai bine si stim ca in momentul in care nu am fi asa, am incepe sa murim incet, incet ...

AdPlayers: Care au fost lucrurile bune  si neajunsurile acestei editii (daca au fost)?
Teodor Cucu: Per total EFFIE 2008 pare a fi o evolutie fata de 2007, atat cantitativ cat si calitativ; un lucru foarte bun pentru industrie. 

Competitia e din ce in ce mai stransa, iar asta, pana la urma, nu poate decat sa ne motiveze sa fim si mai buni, si sa invatam sa pierdem sau sa castigam,  ori sa recunoastem valoarea si la altii, ca de criticat, stim cu totii, e mult mai simplu.

De exemplu, m-am bucurat sa vad printre castigatori, campaniile pentru Furazolidon sau Radio Guerrilla de la Propaganda si MMS de la Cohn&Jansen. Sunt 3 dintre cele mai bune campanii ale lui 2007"

Opiniile pe marginea subiectului sunt asteptate la:


PUBLICITATE: