(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Tempo Advertising a cāstigat contul Arco Real, la capatul unei licitatii īncepute īn luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfarsitul anului, au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice ai agentiei de publicitate.
Obiectivul comunicarii, sustin reprezentantii agentiei, este acela de a lansa si a impune pe piata imobiliara din Romānia o echipa de consultanti profesionisti.
Potrivit Tempo, Arco Real este o companie imobiliara īnfiintata īn Romānia īn 2006, care beneficiaza conform agentiei, de o experienta de peste 14 ani a grupului IPC din care face parte. Actionarii Arco Real sunt Arco Vara AS si IPC Real Estate AS, cele mai importante grupuri din domeniul imobiliar din Tarile Baltice.
Īn urma licitatiei de comunicare, Tempo va asigura īncepand din acest an servicii complete de comunicare pentru Arco Real si va gestiona strategia de comunicare a companiei, integrānd toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL.
Reprezentantii de PR ai agentiei, mai spun ca Tempo a fost selectata de Arco Real, īnca din faza de prospectare a pietei de comunicare din Romānia.
Ne-am īntālnit cu echipa TEMPO de mai multe ori īnainte de a lua decizia finala, a declarat domnul Ciprian Lopata, Managing Director Arco Real. De fiecare data au dovedit o foarte buna cunoastere a pietei imobiliare din Romānia dar si o īntelegere profunda a nevoilor unui companii create de la zero, īntr-un mediu puternic concurential.
AdPlayersFile
IPC Real Estate este o companie īnfiintata īn 2005 pentru investitii si dezvoltari īn domeniul imobiliar īn Romānia. IPC a īnceput primele proiecte rezidentiale īn Bucuresti cu o investitie de 80 mil Eur. Īn 2006 compania īsi propune sa-si dezvolte portofoliul si sa se extinda si īn alte orase. Actionarii companiei sunt trei parteneri - Peep Aaviksoo, Ciprian Lopata si Indrek Elhi.
Īnfiintata īn 1992 īn Estonia, Arco Vara este, potrivit rsponsabililor de comunicare, cel mai mare grup de operatiuni īn domeniul imobiliar din Tarile Baltice, prezent pe piata de brokeraj imobiliar, dezvoltare de proiecte si investitii īn Estonia, Lituania, Ucraina, Bulgaria si Romānia. Compania este prezenta īn 22 de orase, cuprinde peste 30 de filiale si are peste 300 de consultanti īn toata lumea. Īn anul 2005, compania a īnregistrat venituri de 30.4 milioane EUR si un profit de 7.4 milioane EUR.
Romānia este cea de-a sasea tara unde grupul este prezent, dupa ce a deschis operatiuni īn Estonia, Lituania, Letonia, Ukraina si Bulgaria.