( AdPlayers.ro ) Referitor la campanie, Roxana Buha - New Business Director-StarLink Media sustine ca "Obiectivul principal al strategiei de media este comunicarea marcii Alpinia printr-o expunere eficienta, targetata si relevanta”.
“Am gandit o strategie de planificare adresata in special femeilor prin canalele TV: Acasa Tv, Pro Tv, Antena 1, Antena 3, Euforia Tv, B1 Tv, National Tv si TVR 2, radio, precum si presa scrisa”, continua Roxana Buha. Conceptul de creatie si comunicare al noii campanii se bazeaza pe un slogan inovator, simplu si clar : ”daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA ” sustine agentia.
“Este un slogan care denota utilitate si care ne ofera o detasare practica fata de restul competitiei”, este de parere Cristian Bura, Director de Media Cris-Tim. “Prin acesta ne propunem sa construim marca ALPINIA in jurul unui mesaj esential, unic, diferit”
Potrivit agentiei, spotul TV s-a construit in jurul unei situatii cat mai reale din viata cotidiana, in care personajele sunt prezentate ca fiind in situatia de a rezolva anumite activitati casnice legate de prepararea hranei si necesitatea de a aloca timp vizionarii unor programe tv de interes cu ajutorul mezelurilor ALPINIA.
Bura mai crede ca “Este prima campanie de acest gen in industria mezelurilor care aduce in prim plan atribute ale utilitatii mezelurilor ALPINIA si in acelasi timp creeaza o relatie emotionala cu consumatorul target”.
“StarLink a gasit cele mai bune metode pentru maximum de eficienta si acoperire a grupurilor tinta vizate” sunt de parere reprezentantii agentiei de media.
Cei care n-au avut timp de campanie, dar au lasat-o in grija agentiei, sunt Cristian Ungureanu – Director de Marketing, Cristian Bura – Director Media Cris – Tim. StarLink s-a straduit sa-si faca timp pentru Alpinia cu Roxana Buha, Eugen Terchila, Mihaela Enache si Mihnea Ursu “bucatari” care raspund direct pentru realizarea obiectivelor de media.
Membra a grupului Starcom MediaVest, StarLink Media este o agentie full-service, ce ofera servicii de cercetare, strategie media si productie.
Potrivit agentiei, Cris-Tim este liderul pe piata mezelurilor din Romania, dupa 11 ani de activitate. Este prima companie din domeniul industrializării cărnii care a primit certificatul de calitate ISO 9002, urmat de certificatul de calitate ISO 9001 eliberat de către Germanischer Lloyd, precum si certificarea HACCP.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
AdFile Info:
Nume lucrare: “Telenovela”
Agentie: Leo Burnett Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Cris - Tim
Brand: Alpinia
Produs/categorie: produse alimentare /salam
Nume Campanie:
Data primei difuzari/aparitii:17 ianuarie
Piete distributie (Tari): Ro
Tara productie: Ro
Limba: romana
Durata (TV): 30”
Slogan: “Daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA ”.
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Alexandru Icodin
Copywriter: Irina Burlan, Claudiu Teohari
Regizor: Radu Muntean
Producator: Dragos Potop
Casa productie A/V:Multimedia Est
Director Strategie/planificare: Razvan Matasel
Agentie media: Starlink